Czy przekłucie drugiej dziurki w uchu boli? 💫

Hej,

Brak czasu, szkoła, praca, sprawy rodzinne, brak pomysłu, itp…

To tylko kilka przykładowych wymówek każdego ”blogera” czy ”youtubera”, dzisiaj nie skorzystam z żadnej z nich. Powodem mojej dość długiej nieobecności  było zwykłe lenistwo. Tak jestem leniem jak większość osób w moim wieku i tak nie ukrywam tego. Po tym jakże wyjaśniającym wstępie chyba mogę przejść do głównego tematu.

Piercing, bo o nim mowa, to forma ozdabiania ciała. Polega na wykonywaniu przekłuć w specyficznych miejscach ciała (np. nos, język, miejsca intymne) i wprowadzaniu w takie miejsca kolczyków. Ze względu na radykalny charakter takiego ozdabiania ciała, piercing jest zaliczany do jednej z praktyk tzw. modyfikacji ciała.

Ja osobiście mam tylko ”piercing uszny” jeśli można to tak nazwać. Mianowicie w jednym uchu mam jedną dziurkę a w drugim trzy. Dużo osób z mojego otoczenia jest temu negatywne, przecież mam dopiero trzynaście lat i jest to niestosowne do mojego wieku. Natomiast osoby mi bliskie wiedzą, ze mi się to podoba i dają Mi po części wolną rękę.

Jak namówiłam rodziców?

Już od małego lubiłam bawić się swoim wyglądem. Bardzo wcześnie zaczęłam ”farbować” włosy i słuchać rocka czy metalu, wiec rodzice przypuszczali, że nie długo poproszę też o jakiś piercing. Zapytałam ich o to tak na spontanie, i ku mojemu zaskoczeniu Ci się zgodzili.

Jak zareagowała szkoła?

Na początku nic nie wiedzieli ale w końcu niektórzy zaczęli zauważać na przykład wychowawczyni czy pani od w-fu. W sumie to chyba było im to obojętne.

Czy bolało?

Chyba jak każda modyfikacja, na pewno samo przebijanie nie było najprzyjemniejsze ale dało się przeżyć. Aczkolwiek im bliżej chrząstki tym bardziej boli.

Ile to się goi? 

Zależy jak będziecie o to dbać. Jeśli będziecie smarować maściami i zakładać odpowiednie kolczyki będzie się goiło lepiej niż dziurka o, którą  się nie będzie dbało. Po za tym czas i przebieg gojenia zależy także od sterylności go zrobienia.

Ok, a więc to na tyle. Dzięki za przeczytanie i do zobaczenia w kolejnym poście 😉

Skomentuj

WordPress.com.

Up ↑

